Forum Szlachta Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Poradniki   ~   Twilight Temple - z czym się to je?
Arvan_PL
PostWysłany: Śro 16:49, 17 Lut 2010 
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna


Mapa Twilight Temple
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdzie się znajduje
[link widoczny dla zalogowanych]

Czym jest Twilight Temple
To lokacja w Perfect World pozwalająca zabijać bossy dla specjalnych materiałów do wykorzystania w crafcie różnego sprzętu (broń, zbroja, dodatki jak naszyjniki, pasy itd.).
Itemy te posiadają najczęściej zieloną nazwę oraz zieloną poświatę.

Twilight Temple posiada inną nazwę --> Holy Hall. Termin ten pochodzi z innej wersji Perfect World. Dlatego można spotkać się na czacie z obydwiema nazwami TT lub HH.

Wyposażenie z Twilight Temple dostępne jest od 60 lvl.
Broń: 60, 70, 80, 90, 99, 100.
Zbroja: 70, 80, 90, 99.
Dodatki: 70, 80, 90, 99.

Gdzie zaczynam?
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedy wejdziesz do TT zobaczysz 3 pilary z różnymi nazwami. Oznaczone są one:
Act I: Requiem of the Wraiths,
Act II: Symphony of Fate,
Act III: Aria of Dawn.

Na przeciw nich stoją kotły, w których można wykonać itemy używając materiałów z lokacji.
Kotły te można także znaleźć w Archosaur (połudnow-zachodni róg), tam gdzie znajduje się Generał Summer.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wybór ustawień TT
Różnice w aktach i stopniu trudności

Jak już wspomniałem są trzy akty różniące się stopniem trudności i materiałami, które można wydropić
Każdy akt składa się z 3 części lub łatwiej stopni trudności. Większość ludzi opisuje je liczbami 1-1, 1-2, 1-3, 2-1, 2-2, 2-3, 3-1, 3-2 i 3-3. Pierwsza oznacza akt druga scenę (stopień trudności).

dla przykładu: 1-1 to Act I: Requiem of the Wraiths, 1-szy stopień trudności. 1-2 to Act I: Requiem of the Wraiths, 2-gi stopień trudności.

Szczegółowy opis każdego aktu i stopnia trudności.

Act I: Requiem of the Wraiths
1-1: Chronol (60-65)
1-2: Dimensic (68-73)
1-3: Substancia (76-81)

Act II: Symphony of Fate
2-1: Substancia (74-79)
2-2: Naught (82-87)
2-3: Null (90-95)

Act III: Aria of Dawn
3-1: Null (88-93)
3-2: Vacuity (95-100)
3-3: Doom (100+)

Oznaczenie trudności stosuje się głównie dla identyfikacji bossów w niektórych questach. Bosy będą oznaczone np.:
Chintien: Chronol (1-1),
Chintien: Dimensic (1-2),
Chintien: Substancia (1-3).
Liczby oznaczają wymogi levelowe.
Pierwsza określa minimalny prób levelowy aby otworzyć lokację. Zatem 1-1 Chronol (60-65) wymaga postaci lvl 60 lub wyższej aby zacząć. Posiadając zatem lvl 59 nie uda nam się otworzyć tej lokacji.

Oczywiście zawsze można mieć wyższy lvl niż wymogi dla danego stopnia trudności aby otworzyć lokację.

Single [Solo] vs Squad Mode
Istnieją dwie możliwości gry w Twilight Temple: solo (Single Mode) i drużynowy (Squad Mode)

Solo Mode
1. Wymaga Ultimate Substances do otworzenia
2. Łatwiejszy niż drużynowy
3. Mniej bossów
4. Mniejsza szansa na drop

Squad Mode
1. Trudniejszy niż solo ale większy drop
2. Wymaga minimum 4-ch osób w party aby otworzyć
3. Więcej bossów
4. Potrzeba Ultimate Substances aby walczyć z większą liczbą bossów (High Mode)

Medium vs High Mode

Po wyborze solo lub drużynowego trybu stanie się przed wyborem ilości bossów. Oznaczone są one Medium lub High.

Medium
1. Nie wymaga Ultimate Substance
2. Mniej bossów

High
1. Wymaga Ultimate Substance
2. Znacznie więcej bossów
3. Dostępny tylko w trybie drużynowym
Ultimate Substance – co to jest?
Ultimate Substance to item wymagany przy crafcie wyposażenia TT oraz przy aktywacji trybu Solo oraz trybu High w Drużynowym (Squad mode).
Ultimate Substances można zrobić w kotle Twilight Forge: Materials. Aby zrobić jedną potrzeba: 5 Refined Steel, 5 Anthracite, 5 Fine Lumber, and 5 Rubstone Powder.

Wymogi ilościowe Ultimate Substance:

Single / Solo Mode
1-1: 1
1-2:
1-3:

2-1: 2
2-2: 2
2-3: 3

3-1: 3
3-2:
3-3:

Squad Mode [High Mode]
Act I: Requiem of the Wraiths - 1
Act II: Symphony of Fate - 2
Act III: Aria of Dawn – 3

Lokalizacja Bossów
Lokalizacja bossów w trybie Squad Mode. Kółko na każdej mapce oznacza miejsce startu.

Act I: Requiem of the Wraiths
1-1: [link widoczny dla zalogowanych]
1-2: [link widoczny dla zalogowanych]
1-3: [link widoczny dla zalogowanych]

Act II: Symphony of Fate
2-1: [link widoczny dla zalogowanych]
2-2: [link widoczny dla zalogowanych]
2-3: [link widoczny dla zalogowanych]

Act III: Aria of Dawn
3-1: [link widoczny dla zalogowanych]
3-2:
3-3:

Wideo z każdego TT
1-1: http://www.youtube.com/watch?v=1yBTUzE8T9o

1-2 Pt.1/2: http://www.youtube.com/watch?v=oJCTrb4lQ1g
1-2 Pt.2/2: http://www.youtube.com/watch?v=xqowc7zgtVw

2-1 Pt.1/2: http://www.youtube.com/watch?v=6mTsqUCzSLY
2-1 Pt.2/2: http://www.youtube.com/watch?v=velGHOxq10w

2-2 Pt.1/2: http://www.youtube.com/watch?v=gekPeHYWKOE
2-2 Pt.2/2: http://www.youtube.com/watch?v=HIH6uoTVpiY

2-3 Pt.1/2: http://www.youtube.com/watch?v=2xUckERTdvA
2-3 Pt.2/2: http://www.youtube.com/watch?v=pC3mfEvFFCE

3-1: Pt.1/3: http://www.youtube.com/watch?v=3_J2xSdtohs
3-1: Pt.2/3: http://www.youtube.com/watch?v=dd4Nxw2wH0k
3-1: Pt.3/3: http://www.youtube.com/watch?v=fZKKtpDjur8

Opisy bossów dla trybu Squad (Drużynowy)

Na początek lista dropów [link widoczny dla zalogowanych]
opisane są w kolejności:
1-1 | 1-2 | 1-3
2-1 | 2-2 | 2-3
3-1 | 3-2 | 3-3

Ważna uwaga: po całej mapie rozrzucone są pułapki. Rączki w kole o zielonej poświacie wybuchające co jakiś czas. Zabijają każdego dlatego wchodzić dopiero jak wybuchną i znikną. Pojawiają się po dość krótkim czasie więc biec szybko

Chapter 1: Requiem of Wraith
1-1
Chintien: Chronol
Physical Attack: 1228 - 3684
Magic Attack: 1842 - 5525
HP: 811.278
Zawsze się pojawia. Trzeba go zabić aby otworzyć przejście do dalszych części dungeona. Jest łatwy a do atakowania używa magii Earth.

Lord of Percussion: Chronol
Physical Attack: 1588 - 4763
Magic Attack: 2381 - 7144
HP: 695.393
Zawsze się pojawia. Jednak ten typek jest inny. W trybie Squad rzuca Fizyczne AoE co każe 10 sekund jak jego HP spadnie poniżej 50% (w okolicy „PER” jego nazwy) a zasięg jest duży, więc nie można leczyć z daleka. Przeważnie stosuje się przy nim BB (blue bubble – skil kleryka). Siła jego AoE wzrasta wraz ze spadkiem jego HP.
Poza atakiem AoE posiada atak Metal, który rzuca przez cały czas.
Przy 1-1 pojawia się po środku dungeona a drzwi za nim są zamknięte.

Soulbanisher: Chronol
Physical Attack: 1249 - 3747
Magic Attack: 1873 - 5620
HP: 1.246.067
Będzie na starcie dungeona a nie tam gdzie pojawia się przy 1-2 i 1-3. Nie posiada AoE i jest bardzo łatwy ale posiada dużo HP.
Jest to boss, którego należy zabić robiąc quest Last Hope, część questa “Wraith Ploy, lv70+” (aby móc cofnąć się w czasie). Blokuje drogę do Vipenalt.
Informacja specjalna: Nie dropi żadnych materiałów.

Dimentora: Chronol
Nie pojawia się w 1-1 albo raczej drzwi do niego są zamknięte.

Vipenalt: Chronol
Physical Attack: 1249 - 3747
Magic Attack: 1873 - 5620
HP: 1.246.067
Będzie w pokoju o nazwie "Drum Room", wschodnia strona dungeona, zaraz przy starcie. Nie jest trudny do zabicia, uderza słabo ale ma bardzo dużo HP. Wymagany do zabicia aby zakończyć Last Hope (część questa Wraith`s Ploy).
Informacja specjalna: Nie dropi żadnych materiałów.

1-2
Chintien: Dimensic
Physical Attack: 1398 - 4194
Magic Attack: 2097 - 6290
HP: 1.130.684
Zawsze się pojawia. Trzeba go zabić aby otworzyć przejście do dalszych części dungeona. Jest łatwy a do atakowania używa magii Earth.

Lord of Percussion: Dimensic
Physical Attack: 2162 - 6484
Magic Attack: 3242 - 9725
HP: 857.511
Także pojawia się zawsze. Info do zabicia jak przy Lord of Percussion: Chronol
Jedyna róznica – pojawia się w pokoju "Drum Room", na przeciwko "Chintien Room".
Przypomnienie – przy HP na poziomie 50% zaczyna rzucać fizyczne AoE.

Soulbanisher: Dimensic
Physical Attack: 2129 - 6387
Magic Attack: 3193 - 9580
HP: 1.259.749
Podobnie jak Lord of Percussion, rzuca fizyczne AoE co 10 sekund, gdy jego HP spada do 50% (w okolicy "BAN" w jego nazwie). Duży zasięg uniemożliwiający leczenie z daleka. Jego atak jest o wiele silniejszy i niewilu daje rady wytrzymać jego końcowy atak (im mniej HP tym mocniej bije AoE) dlatego BB jest potrzebne.
Poza AoE jego atakiem jest Magia Fire, którą rzuca cały czas. Najlepiej kleryk, który ma ponad 3k HP aby go próbować zabić.

Dimentora: Dimensic
Physical Attack: 1609 - 4826
Magic Attack: 2413 - 7238
HP: 2.478.280
Zawsze się pojawia. Ten boss posiada masę HP. Znacznie więcej niż jakikolwiek inny boss na tym lvl dungeona, dlatego bitwa może być długa.
Pojawia się na końcu dungeona, w dużym pokoju o nazwie "Dimentora Arena". To wielki pokój za toczącymi się kulami. Posiada kilka niebieskich kryształowych zamków, znikających w czasie walki. Nie stój na jednym z nich gdyż zostaniesz teleportowany do losowego miejsca w dungeonie. Nie stawaj także na miejscu, z którego właśnie jeden zniknął gdyż pojawi się za chwilę i zostaniesz uwięziony w środku.
Sztuka polega na wywabieniu go ze środka pokoju do rogu (barb albo herc albo każdy z wysokim fizyczny def). Dlaczego? Dlatego, że przy 80% HP wezwie "DaVinci" i cztery duże mobki pojawią się na środku pokoju, chodząc tam aż walka się skończy.
Trzeba uważać kiedy wspomni "007". Stanie się to kiedy walka trwa ponad 10 minut. Agro się zresetuje i jeśli DD nie przestanie atakować AoE przerzuci się na grupę.
Jego fizyczne AoE nie jest wielkim problemem. Krótki zasięg i koncentracja na jego celu (10-15 metrów). Wystarczy stać w pewnej odległości od tanka aby być bezpiecznym. Pojedynczy kleryk da radę utrzymać tanka. Nie potrzeba BB ale dużo many.

Vipenalt: Dimensic
Physical Attack: 953 - 2858
Magic Attack: 1429 - 4287
HP: 1.303.861
Wygląda jak Empirean Slither z Tai Chi Shore.
Jedyne co robi to rzuca magię Wood co kilka sekund. Jakikolwiek tank da radę.
Przy 50% HP w całym pokoju pojawiają się "clapping hands" czyli rączki w kole o zielonej poświacie. Dobrym pomysłem jest wywabienie go z jego pokoju aby ich uniknąć.

1-3
Chintien: Substancia
Physical Attack 1571 - 4712
Magic Attack 2356 - 7067
HP 1.497.335
Zawsze się pojawia. Trzeba go zabić aby otworzyć przejście do dalszych części dungeona. Jest łatwy a do atakowania używa magii Earth.

Lord of Percussion: Substancia
Physical Attack: 3229 - 9685
Magic Attack: 4842 - 14527
HP: 1.036.873
Zawsze siępojawia. Info do zabicia jak przy Chronol/Substancia . Pojawia się w pokoju "Drum Room", na przeciwko "Chintien Room".
Przypomnienie – przy HP na poziomie 50% zaczyna rzucać fizyczne AoE.

Soulbanisher: Substancia
Physical Attack: 3185 - 9554
Magic Attack: 4777 - 14330
HP: 1.526.201
Info do zabicia jak przy Dimensic.
Potrzebny będzie lepszy kleryk niż wcześniej. Jego atak fizyczny jest ogromny. Niewielu ludzi zabija go nawet przy lvl 80-89. Jego magiczny atak odbije się mocno na charmie Barbariana. Atak na niego z barbem bez charma na HP = ryzyko śmierci jest duże. Chyba że będzie BB na samym początku.
Fizyczne AoE przy HP na poziomie 50%.

Shooting Aur: Substancia
(to jest tak naprawdę Dimentora. Dziwnym trafem nadali dwie nazwy)
Physical Attack: 2045 - 6135
Magic Attack: 3067 - 9202
HP: 3.321.735
Strasznie dużo HP, trochę mocniejszt atak – nic szczególnego.
Jego AoE ma krótki zasięg

Vipenalt: Substancia
Physical Attack: 2018 - 6053
Magic Attack: 3026 - 9079
HP: 1.944.137
Atakuje tylko magią Wood. Przy 50% pojawią się “rączki”. Jego magiczny atak jest mocniejszy (2x tyle co wcześniej). Istnieje możliwość, że zabije tanka szybciej niż da się go leczyć. Przydaje się lepsze eq albo drugi kleryk. W zasadzie nie powinien być problemem.

Chapter 2: Symphony of Fate
2-1
Fataliqua: Substancia
Physical Attack: 2291 - 6872
Magic Attack: 3436 - 10308
HP: 1.610.118
Pierwszy boss i zawsze się pojawia. Tak jak przy Chintien trzeba go zabić aby kontynuować. W trybie drużynowym nie ma AoE.

General Feng: Substancia
Physical Attack: 1571 - 4712
Magic Attack: 2356 - 7067
HP: 2.246.002
Zawsze się pojawia. Nie ma nic szczególnego tylko dużo HP i magiczne AoE (zaczyna na 80%) zadające obrażenia Water (więcej przeszkadza niż zagraża). Rzuca także HP debuff obniżający max HP.

General Wurlord: Substancia
Physical Attack: 3098 - 9293
Magic Attack: 4646 - 13939
HP: 550.767
Zawsze się pojawia. Ok ten typek to urzeczywistnienie dewizy “wrzód na dupie”
Posiada wiele żyć i klony, które czynią go bardziej wrednym. Konieczna veno aby wyciągnąć tego właściwego.
Za każdym razem jak padnie, 1-2 kopie się pojawiają na jego spawnie czyniąc to prawie niemożliwym bez veno. Ma mało HP ale to dlatego, aby wynagrodzić czas zabijania go kilka razy (cztery).
Jego atak magiczny jest dość duży (magia Fire). Dlatego BB jest często wymagane (ogromny koszt many na tego typka).
Jego klony są słabsze (zadają 1/5 jego obrażeń) ale także mają dużo HP i mogą być uciążliwe w większej ilości na raz. Dlatego przydaje się veno aby odciągnąć właściwego od grupy.
Prawdziwym jest ten, który się rusza. Reszta to klony.
PS: Jeśli zabijasz go dla dropów, warto rozważyć zrobienie tego w Single Mode. Inaczej to duża strata czasu i many dla kleryków.

Cosmoforce: Substancia
Physical Attack: 2324 - 6970
Magic Attack: 3485 - 10454 (useless here)
HP: 2.447.853
Pojawia siętylko w trybie "HIGH" boss spawn. Ta wielka małpa znajduje się na drugiej mapie (jak większość bossów tego lvl). W jego okolicy znajdują się dwa patrole z Adawolfów (zalecane zabicie najpierw ich po odciągnięciu).
Nie ma żadnego sekretu przy nim. Wali fizycznie z bliska ale za to mocno.

Soulripper: Substancia
Physical Attack: 1162 - 3485
Magic Attack: 1742 - 5227
HP: 1.223.927
Jest bardzo łatwy. Zadaje tylko Metal dmg , Brak AoE ani niczego specjalnego. Tak naprawdę bije słabiej niż bossy 1-X.

2-2
Fataliqua: Naught
Physical Attack: 2553 - 7658
Magic Attack: 3829 - 11486
HP: 2.807.240
Zawsz się pojawia. Info jak od Substancia. Brak AoE w drużynowym. Bije tylko trochę mocniej.

General Feng: Naught
Physical Attack: 2183 - 6547
Magic Attack: 3273 - 9820
HP: 2.926.556
Zawsz się pojawia. Info jak zabić tak jak przy Substancia.
AoE zaczyna się przy 85% HP i zadaje te same obrażenia aż padnie (w okolicy 1k ale tym razem fizyczne). Rzuca HP debuff, redukując HP (więcej tym razem ale nigdy nie przekracza -25% HP).

General Wurlord: Naught
Physical Attack: 3879 - 11635
Magic Attack: 5817 - 17452
HP: 718.792
Zawsz się pojawia. Info jak przy Substancia.
Tym razem uderza mocniej. Silne uderzenia magią Fire na swój cel. Prawdziwy ten, który się rusza.

Cosmoforce: Naught
Physical Attack: 2586 - 7757
Magic Attack: 3878 - 11635
HP: 2.875.167
Info jak przy Substancia.
Jego fizyczny atak bije bardzo mocno. Robe gracze lepiej nie chcą być trafieni. Teraz rzuca buffa na siebie. Wygląda jak by świecił cały czas. Zwiększa to jego atak i odporność. Można to wstrzymać ale rzuca go co 10 sekund więc raczej mało się zda.

Soulripper: Naught
Physical Attack: 1293 - 3879
Magic Attack: 1939 - 5817
HP: 2.156.376
Pojawia sie tylko w trybie "HIGH" boss spawn. Info jak przy Substancia.
Jest on trochę trudnawy. Pojawi się jak pogadasz z pilarem. Najpierw pojawi się 6 Elite Tigaeros i będą patrolować. Po jakichś 5 minutach pojawi się boss. Można go wtedy odciągnąć albo zabić mobki wcześniej. Na zdjęciu miejsce , w którym należy stanąć przed rozmową z pilarem i zabiciem bosa. Mobki nie będą przeszkadzać ale i tak warto patrzeć na minimapę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bije mocniej niż Substancia i nic więcej.

Astralwalker: Naught
Physical Attack: 1768 - 5304
Magic Attack: 2652 - 7955
HP: 4.000.000
Spawnuje się tylko na Naught i Null i jest kolejnym trudnym bossem.
Po tym jak zabijesz Soulripper, klejny portal wróci Cię do pokoju Fataliqua. Pojawi się niebieski most prowadzący na środkową platformę (nie lataj po moscie dla zabawy bo spadniesz). Sam boss nie uderza za mocno ale przyzywa pomocników przed śmiercią.
Przy 85% HP wzywa pomocników Fire (Astralwalker: Fire).
Przy 60% HP wzywa pomocnikó Wood i Metal (Toxin and Lightning).
Przy 30% HP wzywa pomocnikó Earth, Water i Physical (Larva, Glacier i Naught).
Sztuka polega aby zabić te mobki zanim HP bossa spadnie za nisko i pojawi się nowa grupa. Przydaje się drugi tank, który przytrzyma bossa jak reszta zabija pomocników. Inaczej staną się oni dużym problemem.
Notka: Każdy pomocnik eksploduje uderzając fizycznym AoE przy śmierci. Trzeba na to uważać.

2-3
Fataliqua: Null
Physical Attack: 3423 - 10269
Magic Attack: 5134 - 15403
HP: 3.524.119
Always will spawn. Check the info on how to beat Substancia/Naught for his attacks.
Need info about his attacks.

General Feng: Null
Physical Attack: 3004 - 9011
Magic Attack: 4505 - 13516
HP: 4.000.000

General Wurlord: Null
Physical Attack: 4948 - 14844
Magic Attack: 5937 - 17812
HP: 895.422

Cosmoforce: Null
Physical Attack: 3959 - 11875
Magic Attack: 4750 - 14250
HP: 4.000.000

Soulripper: Null
Physical Attack: 1980 - 5938
Magic Attack: 2969 - 8906
HP: 3.223.518

Astralwalker: Null
Physical Attack: 2532 - 7596
Magic Attack: 3798 - 11394
HP: 5.000.000

Ancient Evil: Lethal Vegeance
Physical Attack: 4558 - 13673
Magic Attack: 5469 - 16407
HP: 4.200.000

Jeśli informacje są w jakimkolwiek miejscu błędne to proszę dać znać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arvan_PL dnia Śro 16:52, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelia
PostWysłany: Śro 19:16, 17 Lut 2010 
Gość






Mi sie napewno ten poradnik przyda, wielkie dzieki!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Szlachta Strona Główna  ~  Poradniki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03